• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
کلیدواژه‌ها = روش های تدریس
تعداد مقالات: 1
اثرات روش های آموزشی مبتنی بر تیم و مبتنی بر وظیفه در حیطه بالین بر نتایج حاصل از ارزشیابی بالینی در دانشجویان رشته اتاق عمل

دوره 27، شماره 90، شهریور 1403، صفحه 1-10

10.22038/nnj.2024.77866.1435

سینا قاسمی؛ بهزاد ایمنی؛ علیرضا جعفرخانی؛ حسین حسینی فرد

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 802.26 K

نوید نو
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 27 (1403)
دوره 26 (1402)
دوره 25 (1401)
دوره 24 (1400)
دوره 23 (1399)
دوره 22 (1398)
دوره 21 (1397)
دوره 20 (1396)
دوره 19 (1395)
دوره 18 (1394)
دوره 17 (1393)
دوره 16 (1391)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب